یادداشت های حقوقی کاربردی

یادداشت های حقوقی

 وبسایت حقوقی راوی حق

    وبسایت حقوقی راوی حق برای افزایش و گسترش اطلاعات حقوقی عموم جامعه، مطالب پرکاربرد را در زمینه‌های مختلف حقوقی منتشر می‌کند. راوی حق با بهره‌مندی از اساتید، وکلا و دانش‌آموختگان حقوق، یادداشت‌ های حقوقی با قدرت ارائه مطالب به صورت تئوری و علمی و بسیار پرکاربرد را ارائه می‌دهد.

    در حال حاضر متأسفانه میزان دعاوی در دادگاه‌ها و دادسراها بسیار افزایش یافته است. این مضوع روز به روز به دلایل مختلف اقتصادی، اجتماعی و خانوادگی در حال گسترش است. راوی حق بر آن است تا حدالامکان با توجه به وظایف حرفه‌ای خود، از افزایش و گسترش دعاوی در دادگاه‌ها پیشگیری نماید. بر این اساس یادداشت‌های حقوقی در قالب موضوعات مختلف حقوقی، کیفری، ملکی، ثبتی، تجاری، خانوادگی، قراردادی و سایر اسناد تهیه و ارائه ‌می‌شود.

     از ویژگی‌های یادداشت‌های منتشر شده در راوی حق، به این موارد می‌توان اشاره نمود. 1- مختصر در عین جامع بودن 2- ارائه مطلب به زبان ساده و قابل فهم 3- مطالب تجربی و کاربردی. ضمناً در هر موضوعی که تمایل دارید به راوی حق اعلام کنید تا در آن خصوص، یادداشت حقوقی تهیه و ارائه شود.

    موضوعاتی که در قسمت یادداشت‌های حقوقی می‌توانید ملاحظه کنید شامل این موارد است.: 1- موضوعات حقوقی 2- موضوعات کیفری 3- موضوعات ملکی و ثبتی 4- موضوعات تجاری 5- سایر موارد حقوقی 6- مدیریت قرارداد

 

برای ورود به صفحه یادداشت‌های حقوقی اینجا را کلیک کنید.